HEJDÅ LÅNGA HÅRET

Ja, hejdå alltså..
Idag är det torsdag, min korta dag på jobbet!! Riktigt skönt faktiskt och då passade jag på att ta med mamma till erikslund en sväng så klippte jag mig. Så runt 25 cm försvann av mitt hår. Känns både skönt och konstigt. Värst var väl att det blev nästan 10 cm kortare än vad jag sa att jag ville ha, men vet ni vad? Det gör mig absolut ingenting, för jag trivs jättebra i alla fall. Det är fräscht, tunnare och ja! Det är ju bara hår, det växer ut igen. Dock kommer det nog att ta ett tag innan jag faktiskt vänjer mig vid det.
 
Blev även lite shopping så ett par nya skor och ett mobilskal fick följa med mig hem. Det är aldrig fel.
Just nu spenderar jag min kväll med Ernst och tänkte nog faktiskt lägga mig efter det. Imorgon ska jag upp före klockan sex.. Och för mig just nu är det väldigt tidigt eftersom jag går upp vid åtta annars. Imorgon har vi kompetensutvecklingsdag med jobbet så ska faktiskt bli riktigt spännande att se vad det är för något.
 
Där har ni mitt snygga mobilskal som faktiskt matchar mina naglar och sen ser ni nog själva skillnaden på mitt hår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0