NU HAR HELGEN GÅTT!

Godkväll, för det är ju faktiskt kväll nu. Söndagkväll... Varför går alltid helgerna så fort för? Skulle faktiskt behöva en dag till känner jag. Menmen.
 
Haft en riktigt bra helg. I fredags var vi ju ut och åt för att fira att Calle fyllt år. Så vi hade bokat bord på AGrill och dom hade ett av de godaste kötten jag någonsin ätit. Så dit får vi åka igen. Jag och Petter tog bussen hem vid halv tolv och gjorde sängen nästan direkt. På lördag morgon kom Jenny och Calle hit och vi åt en riktigt maffig frukost med massa olika bröd, juicer, kräm och så vidare. Var en otroligt bra start på dagen. Vid ett tiden hämtade Sandra upp mig och vi tog en tripp in till Västerås. Blev ingen shopping, men däremot tog vi en fika och bara kikade på folk. Sånt som faktiskt är väldigt kul!!
Kom hem vid fyra tiden och tog då tag i städningen och vid sju plingade Emma på dörren. Så filmkväll blev det, men vi pratade nog mer än vad kollade på film och det gillas starkt eftersom vi inte setts någonting sen bröllopet!
 
Idag har jag återigen haft kvalitetstid med min bästaste Sandra och kvällen har bestått bingolottospelande! Så som sagt, en bra helg.
 
Min finaste, underbara man i fredags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0