DET GÅR INTE SÅ BRA NU..

Årets julgran, är supernöjd! Behöver dock lite mer glitter.. Och jag blev så nöjd med vår adventsljusstake förra året så den fick ju självklart flytta med till huset!!
 
Ja, det har återigen gått en vecka sen jag skrev sist. Bloggen hamnar liksom lite i skymundan såhär ibland. Nu är ju inte mitt liv sådär superintressant så det gör väl egentligen ingenting. Men så är fallet i alla fall. Har ändå haft en ganska händelserik vecka. Vi kom ju hem från Göteborg i söndags kväll, då blev det egentligen bara en dusch och sen sängen. Sen har veckan flytit på, en tripp till Västerås med mamma och Petter, en shoppingrunda med systeryster, julbord med Jenny, umgåtts med Sandra, pyntat julgranen.. Ja ni hör ju! Men det har varit riktigt skönt också. Nu är det endast en dag kvar att avverka denna vecka! Morgondagen!! Då blir det lite julmarknad här i Surahammar, så den ska vi knalla ner till och kika runt lite. Brukar ju vara så sjukt mysigt! Så det ser jag fram emot. Men först, sova lite! Om en stund i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej där! Såg du att jag länkat till dig, då du var med på länkbyte?? =)

Svar: Hej! Ja Gud!! Förlåt, har helt glömt bort detta!! Jag fixar det 😁
ida Norrman

2016-12-04 @ 09:38:36
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0