JULKALENDER

Dagarna går så fruktansvärt fort, det är redan 6:e december och därför tänkte jag lite såhär! Jag kommer, från och med idag att köra en julkalender här på bloggen. Närmare bestämt Kajsons julkalender. Varje dag handlar om en fråga som man ska svara så utförligt som möjligt på. Anledningen till att jag tänkte göra detta är för att det ska finnas någonting att läsa nu när jag är lite halvdålig på att uppdatera här! Kommer ju självklart försöka uppdatera med annat också, men då finns det i alla fall ett nytt inlägg varje dag. Och nej, jag kommer inte köra från och med den första december, utan jag börjar från dagens datum. Så ja, kastar upp ett inlägg om en liten stund.
Och apropå julkalender, jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av årets julkalender, så jag tänkte faktiskt ta mig an detta i helgen och kolla ikapp alla avsnitt som visats!
 
Den här veckan är inget undantag i att tiden går snabbt. I måndags var jag på fackträff, jag och Petter var och fixade lite mer julklappar, så nu är faktiskt nästan alla klappar klara. Igår började jag att rensa i min garderob tills jag insåg att jag faktiskt inte orkade.. Så jag struntade i det helt enkelt, ska försöka ta tag i det nu innan Greys börjar istället så jag får någon form av ordning där inne.
Imorgon har vi nobelmiddag på jobbet, så vi ska alltså komma dit i finkläder, ordninggjorda och äta tre rätters middag med alla barnen! Ska bli så sjukt kul alltså. Och ja, i helgen blir det att fira syster Jenny som fyllde år för en månad sen, det ska också bli riktigt kul faktiskt. Har ju en del att se fram emot just nu faktiskt!!
 
Mitt i julshopping träffade vi på denna mysfarbror som satt och signerade böcker, var ju självklart tvungen att fråga om jag fick ta en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0