SÅ FRUKTANSVÄRT OLYCKLIG

Petter är iväg på kryssning tills imorgon, vilket just nu gör mig lite olycklig. Jag är nämligen sjuk.. Och han är ju faktiskt den där som alltid tar hand om mig och ser till att jag mår bättre. Nu gör han inte det, nu får jag liksom ta hand om mig själv. Det är inte kul alls! Uttråkad är jag också, något fruktansvärt. Har hunnit med tre olika filmer nu på förmiddagen och skulle väl egentligen försöka få i mig någon form av mat. Men jag har ingen ork, eller lust till det faktiskt!
 
Har även bestämt mig för att avsluta julkalendern, jag orkar nämligen inte med den just nu. Har så mycket annat att tänka på nu inför julen och allt så ja. Den får avbrytas, liksom bloggen. Jag kommer skriva när jag känner att jag har tid och ork. Är lite slut som människa faktiskt. Men det tar vi en annan gång!
 
Det är onsdag idag, tio dagar kvar till julafton och jag längtar så fruktansvärt mycket till det alltså! Speciellt med tanke på att Petters föräldrar och syster kommer upp hit för att fira med oss. Liksom att få fira julafton med båda våra familjer, ska bli så sjukt roligt!! Sen ja, så jobbar ju jag bara nästa vecka och sen har jag mer än en vecka ledigt! DET ser jag också fram emot väldigt mycket. Men ja, nu ska jag väl försöka få i mig lite mat ändå!


Kommentarer
Postat av: Fanny Edfast

Är alltid så jobbigt när ens partner är borta då man är sjuk! :(

Svar: Ja men visst är det!! Det är ju då man bara vill få bli liten och ynklig och ha någon som tar hand om en ☺️
ida Norrman

2016-12-19 @ 13:43:02
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0