VÄLKOMNA

Hejhallå!
Tänkte kasta in ett litet snabbt inlägg här och helt enkelt hälsa er som läser välkomna till min nya blogg. Anledningen till att den skaffades är för att jag inte har en aning om man kan byta namn på sin blogg, och eftersom jag numera är gift så har jag även bytt efternamn och då kändes det bara bra att göra en ny blogg.
 
Så ja, för er som inte vet vem jag är så heter jag Ida. Jag är 24 år gammal och bor i lilla Surahammar, en liten ort utanför Västerås. Det ni kommer att få läsa om här är mycket om mitt vardagliga liv men även en del om renovering av vårat hus och självklart om mitt största intresse som är inredning.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0