HELGEN I BILDER

Bjuder på några bilder från denna helg!! I fredags slutade jag ju tidigt, så åkte hem till mamma en sväng under dagen. Hon lyssnade på julmusik och hade börjat pynta lite, så jag var tvungen att åka hem och göra detsamma.. Jag brukar aldrig fuska annars, brukar alltid vänta till första advent, men eftersom jag inte vet vilken tid vi kommer hem från Göteborg så smygstartade jag lite redan nu i helgen. Så ja, jag började lite smått där på eftermiddagen. Sedan hjälpte jag min fina Cindy att flytta och alltså, hennes nya lägenhet är verkligen ursnygg!! Jag blev nästan lite avundsjuk alltså. Hon har fått till det riktigt bra..
 
Igår vaknade jag upp, helt tokförkyld alltså! Har haft hosta i några dagar, men igår var det kört. Så ja, jag var inte särskilt pigg alls igår. Dock blev kvällen riktigt bra, Jenny och Calle kom förbi, vi spelade lite spel och tog någon öl och bara snackade en massa skit. Dom åkte hem strax efter att Petter kom hem och då blev det sängen direkt.
 
Idag är det söndag, jag sov riktigt dåligt inatt alltså. Kan inte andas och hostan är inte den roligaste.. Menmen, man får ju kämpa på! La mig på soffan vid halv nio imorse, kikade på tv och gosade med djuren. Sen knallade jag över till Sandra en stund, vi drack te och satt i hennes soffa och bara hade det allmänt bra. När jag kom hem så plockade jag lite granna, fortsatte med mitt pyntade och pysslade ihop en julgran av boksidor! Kastade sedan i mig lite mat och sen slängde jag ihop en nutellakladdkaka som jag sedan hade på mjölkchoklad med polkagris över. Så den ska avnjutas ikväll framför en julfilm! Kan slänga upp receptet på den senare också. Så ja, helgen har varit riktigt bra! Hoppas eran helg också varit bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vad fint du gjort! Kika snart in hos mig ligger snart en liten länk till dig i min blogg, länkbyte,bättre sent än aldrig;)

Svar: Tack 😁😁 jag fixar under dagen sen 😁
ida Norrman

2016-11-20 @ 19:59:35
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0