IGÅR BLEV DET KLART!!

Precis som bilden visar så skrev jag på papper igår på förskolan. Så från och med den första januari är jag tillsvidareanställd!! Känns otroligt bra, jag trivs så fruktansvärt bra där. Sen är det ju självklart så att allt har sina för och nackdelar.. Dock är den enda nackdelen att jag kommer sakna mina gamla kollegor något fruktansvärt mycket! Men jag kommer ju självklart hålla kontakten så det kommer nog att gå bra ändå!

Allt känns så bra, det känns som att det går åt rätt håll med livet just nu och jag kunde inte vara mer nöjd! Kommer även att börja jobba 100% istället för 75% som jag gör nu. Så ja, jag är nöjd och glad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0