VAD SÄGER DIN PARTNER?

Flera på mitt jobb har gjort denna lista, så igår tänkte jag att jag skulle prova för att se vad Petter tänkte! Och ja, jag tyckte faktiskt att det var riktigt roligt ändå, haha!!

Fråga din partner och skriv exakt så som dom svarar!
Såhär svarade Petter!
1. Vad brukar jag alltid säga till dig?
- jag älskar dig
2. Vad gör mig lycklig?
- Choklad
3. Vad gör mig ledsen?
- När jag är dum
4. Hur får jag dig att skratta?
- You don't hahaha!
5. Hur var jag som tonåring?
- hur fan ska jag kunna veta det? (Kåt och dum)
6. Hur gammal är jag?
- jag venne, 17-18?
7. Hur lång är jag?
- längre än mig
8. Vad är min favoritsysselsättning?
- Städa..
9. Vad är jag jättebra på?
- inredning, göra mig glad och lycklig
10. Vad är jag inte så bra på?
- Att ta det lugnt
11. Vad jobbar jag med?
- jag venne, småbarn. Du är en dagisfröken!
12. Vad är min favoritmat?
- det jag lagar, hehe! Nejdå, tacos! Eller eldorado.
13. Varför är du stolt över mig?
- i'm not.. vilken knivig fråga! För att du står ut med mig
14. Om jag var en seriefigur, vem skulle jag vara?
- Ahhh.. någon med jävligt dålig humor i alla fall. Du skulle vara skönheten så är jag odjuret (snarkande ljud)
15. Vad gör du och jag tillsammans?
- enligt dig så är det ju ingenting.. vi umgås med varandra, sitter och pyser, tittar på oc och gosar med djuren. Vafan, vi gör väl allt tillsammans?
16. Vad är likt mellan dig och mig?
- samma efternamn har vi!
17. Vad är olikt mellan dig och mig ?
- våra förnamn!
18. Hur vet du att jag älskar dig?
- för att du säger det! Hur ska man annars kunna veta? Dahh
19. Vilket är mitt favoritställe dit jag gillar att gå/åka ?
- hehe.. tystnad.. Jadu, det är inte hemma, det är inte jobbet.. skriver du det här nu? Skriver du allt jag säger? Nej jag vet inte, det skulle kunna vara.. jag skulle kunna säga där din mamma är eller där jag är.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0