ÅTER TILL VARDAGEN

Hej hallå! Kastar in ett litet snabbt inlägg såhär på min rast. Nu är det måndag och vardagen är återställd. Skönt är det, verkligen. Jobbar två timmar till innan jag ska hem till mannen. Haha, ibland känns det fortfarande konstigt att säga att han är min man!

Vi har faktiskt inga planer för dagen. Dock tänkte jag att vi ska städa lite (för ovanlighetens skull menar jag). Nej, men verkligen storstäda. Rensa och plocka i köket är något vi verkligen skulle behöva göra faktiskt. Så ja, det får nog bli dagens plan!! Sen tänker jag tvinga Petter att ha en filmkväll eftersom vi knappt setts på hela helgen och efter imorgon kommer vi inte ses igen direkt sådär fören på fredag kväll! Så de stunderna vi har tillsammans värnar jag verkligen om!!

Vad har ni för planer denna regniga måndag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0