"DU ÄR UNDERBAR"

 

 

Det där meddelandet, dom där orden! För 2,5 år sedan fick jag det där meddelandet av Petter. Vi hade då bara träffats i några dagar och jag hade redan då förstått att det var honom jag ville dela mitt liv med.

Tänk om jag vetat då vad jag vet idag alltså. Att vi nu, två och ett halvt år senare skulle sitta här i vårat hus, gifta och bara fortsätta planera framtiden. Jag kunde inte vara lyckligare än vad jag är med den människan. Han är verkligen världens snällaste, mest genomgoda person jag känner. Han är helt enkelt världens bästa man!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0