PERFEKT LÖRDAG

Gud vad det känns som att denna dag kommer att bli bra!! Startade dagen på bästa sätt genom att vakna vid halv åtta när Petter kom hem från jobbet. Vi satte oss i soffan med tända ljus och åt frukost tillsammans. Det underbara med hösten, man kan ha tända ljus när som helst under dagen!
Efter frukosten gjorde jag mig iordning lite eftersom Jenny och Calle skulle hämta mig vid halv tio.

Älskar att få på sig lite smink och bara känna sig sådär fräsch!

Så ja, vid halv tio kom dom och hämtade mig så åkte vi mot Kloten! Nu sitter jag här i stugan, all alone! Jim och dom är iväg till Kopparberg för att handla och Jenny och dom stack iväg för fiske. Eftersom jag lånade nyckeln till stugan kändes det bäst att stanna kvar här tills dom är tillbaka! Vad vi ska göra när vi är här vet jag faktiskt inte. Riktigt skönt ändå att bara få komma iväg. Sen är det ännu bättre eftersom vi kommer ha lite nytt hemma när jag kommer hem som jag ska fixa och dona med!! Vad, det får ni veta senare!

Utsikten från stugan. Helt underbart är det! Så vacker natur i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt! Åh smink gör sitt alltså undrra om jag skall sätta på mig fejset idag,haha!
Svar: Men eller hur det är ju det! Vad roligt att dom heter samma,hihi. Vi kör!
Vad roligt!!! Då kör vi! Upplägget är såhär, jag tipsar om din blogg hos mig med mina egna ord samt en bild ifrån dig, sedan talar jag om att det är gjort och så gör du likadant;) Tjohooo!

Svar: Ja men kanon!! 😁😁
ida Norrman

2016-10-22 @ 13:21:33
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0