MATSALSINSPO

 
Vi har ett väldigt stort vardagsrum med en del som är väldigt tom just nu. Jag har alltid varit emot att ha det som matsal men efter en stor eftertanke så är det vad det kommer att bli. Nu vet ju inte alla hur det ser ut i vårat hus, men så är det! Så nu letar jag all inspiration jag kan hitta. Vi har köpt hem en kökssoffa som bara ska kläs om i tyget, så nu är det bord och stolar som ska hittas. Tänker mig den där stilen där man blandar lite nytt med lite gammalt, lite rustikt, lite natur.. Ja ni kanske förstår? Och jag tycker ju det är så kul att pyssla och fixa så förhoppningsvis kan man kanske göra en del själv också.
 
Bilden längst ner till vänster är en riktig stjärna i mina ögon, för det är precis såna stolar jag vill ha och den typen av bord. Dock ett gråbetsat eller riktigt mörkt betsat, det visar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0