50%, PEPPERMINT

ÄLSKAR denna färg, peppermint från h&m!
 
Det är lördag, jag sitter här nyduschad och funderar över vad denna dag kan tänkas att bjuda på. Har verkligen ingen lust att bara sitta hemma och glo faktiskt. Men nog ska man komma på något.
I onsdags var jag till barnmorskan och tog prover, lyssna på bebisens hjärta och pratade lite. Första gången Petter var med och han tyckte det var spännande att lyssna på dunkandet från hjärtat. Sen hade jag tid hos läkaren där jag blev sjukskriven på 50% pågrund av min foglossning. Så det ska bli skönt att prova jobba så en månad nu för att se om jag klarar av det!
 
I torsdags hade vi tid i Uppsala igen, dom kollade igenom Ärtans hjärta igen för att se så att det växer som det ska, och det gör det! Vilket är bra. Tyvärr kommer ju inte felet på hjärtat att försvinna. Menmen! Sen tog vi en liten shoppingrunda eftersom vi hade några timmar där oplanade. Lite fick följa med hem, men det visas i ett annat inlägg sen. Kvällen spenderades i sängen redan vid åtta tiden, var så fruktansvärt slut då alltså!
 
Igår jobbade jag min första halvdag, vilket kändes bra. Tror nog att detta kan fungera faktiskt. När jag slutade jobbet åkte jag för att hämta paket, två stycken närmare bestämt. Dels ett från Ellos med lite bebiskläder (som ni också får se i ett annat inlägg), och ett med grejer till badrummet. GUD VAD JAG LÄNGTAR!
Sen hämtade vi hem Nami som blivit kastrerad, fy vad elak jag kände mig när hon var alldeles borta. Men kommer ju att vara skönt för både henne och oss i slutändan så!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0