BLIR SÅ FÖRTVIVLAD..

Ingen bra kväll, ingen bra kväll alls!
Dagen har faktiskt varit bra, jag har städat, plockat, möblerat om lite, tvättat, diskat.. Ja alltså det är rent och fint hemma nu. Det är verkligen superskönt och det har även gjort så att dagen har gått väldigt fort!
 
Dock känns inte denna kväll särskilt bra.. Jag har suttit och kollat igenom min gamla blogg och gud vad jag saknar vissa stunder när jag läser där. Dels att jag vägde betydligt mycket mindre, jag saknar mitt långa blonda hår (ja, jag är rätt arg över att jag klippte av det och färgade det mörkt), jag saknar min septum piercing.. Mest av allt saknar jag nog orken, orken till att faktiskt röra på mig, orken att göra saker. Jag vet ju varför jag inte har den orken just nu, jag vet varför jag känner mig så fruktansvärt fet och äcklig!! Men jag borde inte känna så, min kropp bär på ett mirakel och det är jag så glad över. Men samtidigt är det jobbigt, jobbigt att inte kunna ta på sig sina vanliga kläder, ännu jobbigare att det inte finns några fina mammakläder i storlek större.. Jobbigt att inte orka röra sig, att vara konstant trött. Nej fy! Dock vet jag ju att det kommer att vara så värt det, i slutändan när våran son kommer till världen.
 
Blond, långt hår, 10-15 kg lättare, piercing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0