DET VÄXER..

<- v.18 - v.25 ->
 
Det är så kul att ta bilder såhär ibland för att se vad som faktiskt händer med kroppen. När jag bara står och ser mig i spegeln så tycker jag inte alls att det hänt mycket, men sen får man det såhär svart på vitt. Vill inte ens veta hur stor jag kommer att vara sen!
Idag byter vi vecka, så vecka 26 är välkommen. Tiden minskar, jag växer.. Bebis växer! Det är helt sjukt vad fort tiden har börjat att gå nu mot hur det kändes i början faktiskt.
 
Klockan är endast kvart över tio och jag har ingenting planerat denna dag, förutom att vänta på att leverandes från ikea ska komma..
Att jobba femtio procent har sina för och nackdelar. Minuset är att jag så lätt blir uttråkad av att bara vara hemma. Dock är det ju bra för mig och min kropp för bara dom dagarna som gått nu har jag sovit så mycket bättre eftersom jag inte har lika ont längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0