DIY

Det är fredag, det snöar som bara tusan och mitt humör är lika kasst som vädret.. Det är sjukt hur mycket vädret kan påverka humöret. 

Har inga planer för dagen direkt, har pysslat lite grann nu på förmiddagen och tänkte väl ta mig orken att rensa mina garderober faktiskt!

Gjorde en tavla av våra ultraljudsbilder som bara suttit på kylen! Eftersom ramen var så stor så satte jag dit ett par strumpor också och jag måste faktiskt säga att jag är rätt så nöjd ändå. Bättre än att bilderna sitter på kylen i alla fall! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0