HELGEN SOM GÅTT!

 
Även om det inte blev någon påskmat detta år så har jag haft en riktigt bra helg faktiskt!! I fredags så bestämde vi oss för att gå ut och äta, så vi åkte in till Västerås och åt mat på Tropic. Där blir man alltid nöjd, så jag klagar verkligen inte. Kvällen bestod av mys tillsammans med min underbara man och våra underbara djur. Mindre underbart är att Nami har börjat löpa, det är jobbigt men samtidigt lite roande när hon går runt och bara skriker.
 
I lördags åkte vi in till Västerås på förmiddagenför att hämta badkar och toastol som vi beställt från Bauhaus. När vi kom hem tog vi tag i att städa hela huset, rensa min garderob och göra lite fint eftersom Jenny och Calle skulle komma framåt kvällen. Blev spelkväll med yatzy och TP, vilket inte gick sådär jättebra för min del. Menmen, tur i kärlek då kanske? Klockan var nog närmare halv elva när dom åkte hem sen. Så ja, sängen kallade på oss då. Blivit så fruktansvärt kvällstrött alltså.
 
Söndagen spenderades i Köping hos storebror och Nathalie. Blev mat på burger king och sen köpte vi med oss lite fika hem till dom. Vi hittade även lite bebiskläder som vi bara var tvugna att köpa med oss hem. Speciellt med tanke på priset, 99:-. Är supernöjd!
Kvällen spenderades med att klippa Petter och kolla på film. Nu är långledigheten slut, tyvärr! Eller ja, jag har ju varit sjuk hela veckan också, förkylningen har inte släppt än men mår i alla fall betydligt bättre så imorgon kallar jobbet igen! Och ja just det, har även varit på ett besök hos frisören! Dags att bli blond igen, vilket frisören lyckades väldigt bra med i och med att hon endast gjorde slingor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0