KONSERT, MYSHELG, KALAS

Ja, så kan man väl sammanfatta mina senaste dagar. Kan dock lägga till väldigt lite sömn.. Har så äckligt jobbiga drömmar just nu och så fruktansvärt ont så jag vaknar varje gång jag ska vända på mig.. Menmen!


I onsdags kom min Mikaela! Vi hade myskväll med god mat och tv. På torsdag morgon körde Petter in oss till Västerås så vi kunde åka vidare till Stockholm. Där blev det lite shopping, mat och ett grymt fint hotellrum!! Vi hade bokat bord på jensens och direkt efter maten begav vi oss mot Globen och Ed Sheeran! Alltså, det var det grymmaste jag någonsin sett. Han var så bra!! Finns liksom inget annat att säga om den saken.

I fredags begav vi oss hemåt och helgen har väl bara flytit på. Vi har varit till Västerås, grillat, tittat film, pratat, skrattat.. you name it! Tyvärr åkte ju Mikaela hem i söndags, så tråkigt. Men sånt är livet också. Vi begav oss i alla fall iväg på kalas då och sen åkte vi till Lustigkulla för lite mat med bror och familj.

Idag är det tisdag, jobbveckan är igång igen och det är bara att kämpa sig igenom smärtorna! Ska i alla fall till sjukgymnast imorgon så får vi se vad dom säger.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0