UNDERBARA DAG

Vilket väder vi har idag! Solen skiner, tyvärr inte hela tiden. Men det är ändå väldigt behagligt ute idag. Sen att våran altan är till stor del inglasad gör ju att värmen håller dig bra. Så idag har jag startat dagen med att kolla på massa film, sen tröttnade jag och skulle gå ut för att rensa rabatterna.. Insåg snabbt att jag inte riktigt fixade det med min rygg så släppte den tanken och gjorde iordning på altanen istället. 


Imorgon ska vi sälja våra gamla möbler eftersom vi fick ta över svärföräldrarnas när dom flyttade. Så ja, det ska bli kul att få iordning här ute igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0