ATT FÅ KOMMA HEM..

Ja, hur känner jag inför detta? 


Jag längtar så fruktansvärt mycket till det att vi kommer få höra "ni får åka hem". Samtidigt är jag så sjukligt nervös över att faktiskt åka härifrån.
Hur kommer allting fungera hemma sen? Kommer vi lära oss hur Ludwig funkar? Kommer vi märka om någonting försämras?

Det bästa med hela den här situationen är att vi fått så mycket av detta, Ludwig är van att sova i egen säng vilket vi hela tiden sagt att vi vill! Han är van med ljud av alla dess slag, vilket är bra eftersom vi har en hund som skäller och sen slipper man trippa runt på tå hemma. Det värsta med hela den här situationen är att man haft så mycket hjälp, att man har sköterskor och läkare som har stenkoll på allt som händer med lilleman. Hur ska vi veta om någonting är fel sen?! 


Jag hoppas bara så att hemgången kommer snart i alla fall, för jag är fruktansvärt trött på att vistas på sjukhus nu! Nu är jag trots allt redo för det riktiga familjelivet, vår lilla familj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0