DET GÅR I ALLA FALL FRAMÅT

Idag blir lilleman två veckor, två veckor har redan gått! Två veckor med så mycket tankar, funderingar, tårar, skratt och lycka!! 


Senaste dagarna har det faktiskt varit mest lycka. Ludwig har fått komma ner till avdelning 323 igen, det betyder att det faktiskt går framåt. Han har blivit av med en hel del slangar och sladdar och vi kan utan problem lyfta honom själva nu. Han är vaken väldigt mycket och är verkligen världens snällaste lilla kille. Efter allt han gått igenom så är det så sjukt att han ändå är så glad. Han gråter väldigt sällan, nästan bara när han har ont i magen!

Igår kom även min älskade mamma hit, som jag saknat henne och har behövt henne. Ludwig ligger mer än gärna i hennes famn och myser! Det är så jävla underbart att se, min älskade bästa mamma med min älskade bästa son!
Min älskade bästa man ska vi inte ens prata om, han är så stark, så fin och han gör verkligen allt för att jag ska må bra. Skulle inte vilja vara här med någon annan!!

Nu har ni i alla fall fått en liten uppdatering om livet. Mer kommer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0