JAG RÄCKER INTE TILL..

Hur fan ska man räcka till när den enda känslan man har är att man inte gör det?! När allt man känner är att man är så värdelös?!

Jag känner bara att jag inte fixar allt som händer, jag orkar inte allt som händer.. Hur kan man vara så egoistisk och känna så när vår lilla son orkar allt, när han är så stark och kämpar sig igenom alla motgångar som han stöter på?! Hur ska han orka fortsätta kämpa om hans mamma inte gör det?

Denna konstanta känslan av att vara så misslyckad som mamma är så jävla hemsk, jag vill inte känna såhär. Jag är ju så glad över att han äntligen är här, men jag vill bara vara familj nu, jag vill bara få komma hem med vår son och veta att allt är bra.. jag orkar inte må såhär nå mer nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0