EN SÅDÄR ICKE PERFEKT, PERFEKT JUL

Julen är slut, vardagen är återställd och jag kunde inte vara nöjdare över hur den fruktansvärda, riktigt dåliga jäkla julveckan faktiskt slutade!

I lördags så köpte vi klapparna till julklappsleken och sen passade vi på att städa lite eftersom Petter kände sig piggare! Vid halv tre kom Petters familj och julen var liksom igång! Vi åt god mat, spelade Bingolotto och hade det allmänt bra! Jag var den enda som vann, haha. Efter att bingospelen var slut så gick vi och la oss allihopa!

På morgonen på julafton så startade vi dagen med en riktigt julfrukost!! Det är liksom något speciellt med det.. Efter frukosten var det dags att öppna julklapparna! 
Jag fick en elektrisk nagelfil, fyra iittala skålar, bestick i mässing och två hotellkuddar! Av Petters föräldrar fick vi en moccamaster, tror ni jag blev nöjd?! Velat ha en sån bra länge alltså.
Ja sen var det ju dags för oss alla att göra oss iordning och röra oss hem till Mari! Där blev det julmat, fika, Kalle anka och julklappar. Ludwig fick så mycket fint, kläder, leksaker, pengar, bra att ha saker.. Ja alltså jag är så glad över alla underbara människor vi har runt omkring oss!

På kvällen körde vi julklappsleken och sen var det dags för sängen. Julafton må vara underbar, men så trött man blir också. 
Nästa vecka, då ska vi träffa farmor och farfar igen, jag berättar mer om det i ett senare inlägg! Nu bjussar jag på lite bilder från julen istället.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Ludwig i sina finkläder, han skötte sig exemplariskt hela julen verkligen! Var något helt speciellt med att fira jul som familj. På sista bilden har han på sig sin supermysiga morgonrock som han fick av mormor i julklapp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0