FÖRSTA ADVENT

Dagarna går så fort, helgerna går så fort..

Denna helg har vi passat på att pynta färdigt! Så nu är julgardinerna uppe och julgranen framtagen. 
Igår var vi till Åsby en sväng för att kika lite, fick med mig min första Ernst grej hem och jag är supernöjd verkligen. Nu är det bara en hel lista kvar på grejer jag vill ha från honom.. Efter Åsby tog vi med mamma en sväng till Västerås innan vi åkte till syster Mari för att hälsa på.

Idag har vi städat lite, tagit tag i tvätten (så jäkla tråkigt) och så har vi gjort ett pepparkakshus för första gången! Det blev lite som det blev och efter ett smärre sammanbrott så blev det i alla fall färdigt. Jenny och Calle var hit en sväng för lite fika och har nyss åkt hem! Så nu sitter jag här i soffan, Petter vilar inför nattens jobb och Ludwig ligger i vagnen och sover.. Sällskap, vad är det?

(null)

(null)

Vi tände första ljuset idag, dock vill jag nog införskaffa oss en ny adventsljusstake. Men det blir nog ett annat projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0