NU FÅR DET VARA NOG

Efter några månader med operation på Ludwig, ventilation som inte fungerar, kortbedrägeri, en bortgång, tråkigt besked angående lilleman och så idag att Petter fick åka in till akuten så känner jag bara att det får vara nog! Det här året har varit så jäkla jobbigt och jag ser faktiskt fram emot att lämna det bakom mig! Jag hoppas verkligen att 2018 blir ett bättre år. Sen har detta år självklart haft sina ljusa stunder också och nu hoppas vi bara på att julen kan få vara bra.. hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0