NU STANNAR VI TIDEN EN STUND

Tiden går så fort, nästa vecka är julen här och 2017 är snart slut! Det har varit ett år med mycket skratt, mycket tårar, rädsla, smärta, ångest men framförallt med en jävla massa kärlek! 

Ludwig har nu kommit på att man faktiskt kan hålla flaskan helt själv och jag blir alldeles paff över hur mycket han lär sig hela tiden. Jag vill helst bara att vi ska stanna tiden och att han ska vara min lilla kille för alltid! Samtidigt som man längtar så otroligt mycket efter alla små grejer som ska komma. Typ som att han ska lära sig sitta själv, börja krypa, första steget, första orden osv. Men det går som sagt för fort, jag känner att jag inte hinner med! Han låg ju nyss i magen?! 

(null)

(null)

Morgonen har varit riktigt mysig! Vi startade med lite mat till lilleman, sen blev det en hel del mys och bus innan han somnade till, vad jag trodde! För sekunden jag ställde mig i duschen började han snacka på i vagnen! Han fick komma upp igen och somnade på soffan istället, den där elefanten från Ikea kan vara ett av de bästa köpen vi gjort faktiskt! 

(null)
Hur gosig kan man vara?!

Idag blir det förmodligen en tur till Västerås för de sista julklapparna och krokar till köksgardinen så den kan hängas upp ordentligt! Pappa Petter har nu gått på helg och det uppskattas av oss alla, finns inget bättre än att vara hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0