VARFÖR KAN DET INTE VARA HELT BRA NÅGON GÅNG?

Det är fredag, ytterligare en vecka som bara sprungit förbi.. Vi har varit på ultraljud nummer två på kort tid med Ludwig då dom tycker att lungartären ser trång ut, så nu vill dom hålla ordentlig koll på det. Bilder är skickade ner till Göteborg för att kolla vad dom tycker! Om det är så att det är för trångt så blir det en tripp ner dit igen, dock behövs det ingen operation som jag förstod det. Dock gör dom en hjärtkateterisering.. Vill ni veta vad det är? GOOGLA!
Men så länge dom inte behöver öppna upp honom igen så är jag nöjd!

Igår var det min tur.. Var till diabetesläkaren för återbesök då jag fick diabetes under min graviditet, tyvärr var det inte bara en graviditetsdiabetes utan diabetes typ två! Känns väl lite sisådär! Dock slipper jag insulin och behöver bara tablettbehandla just nu. Sen är det bara ta tag i vikten, maten och motionen och jobba på som fasiken så sa läkaren att jag förhoppningsvis kommer frisk från det. Så det är väl en jävla bra anledning att kämpa på! Så ja nej, känns som att det verkligen får vara nog för detta år alltså! Inga mer motgångar nu tack!

Utöver det tråkiga denna vecka så har vi hunnit med en del kul också! Vi har varit hem till Emma och kikat på hennes fina hus, vi har varit till Cindy och tankat energi, vi har träffat moster Jenny och myst, vi har fortsatt att pynta granen hemma, Ludwig har lärt sig hur man får snurr på en av leksakerna han fick på dopet! Ja, det händer så mycket hela tiden just nu!

(null)
(null)
(null)
(null)

Att vara mamma till denna goa kille är verkligen den bästa som finns! Att få ta del av allt han upptäcker och lär sig varje dag är verkligen så jäkla coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0