I FÖRÄNDRINGENS TID

Hallå! Det är söndag och min sista dag som 24-åring, jag kickar nämligen 25 imorgon! Blir lite äldre, men inte visare!

Så ja idag ska vi ha lite födelsedagsfika här hemma. Det har jag förberett genom att baka biskvier, gjort två tårtor och städat lite. Dock är det dammsugningen kvar. Men det tar jag sen när hunden fått varit ut!

Igår var jag till Erikslund med Sandra! Blev lite shopping, fika, mat och besök hos frisören för oss båda! Har känt mig så tråkig och ful under en period.. Sådär att man liksom knappt vill se sig i spegeln. Tror det kan ha att göra med alla andra förändringar som sker just nu också. Så ja, istället för det gamla vanliga "ta lite på topparna" så blev det en LOB, alltså en längre variant av en bob. Och det tog inte slut där, bestämde mig även för att färga håret för att göra förändringen lite bättre! Så blev korthårig och brunett igår, och jag kan inte säga annat än att jag är så nöjd!!

Hoppas ni får en toppen söndag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0