TILLBAKA TILL LIVET

Ja, det är väl ändå sanningen. Var hemma från jobbet hela förra veckan! Förstår inte hur man kan ha så fruktansvärt dåligt immunförsvar? 

Veckan har varit riktigt jobbig, har knappt kunnat sova pga nästäppa, hosta och till råga på det, sån värk i kroppen! Så ja, var en tuff vecka. Nu börjar det dock ordna upp sig igen. Mår betydligt bättre, även om det inte är helt bra än! Men man ska vara glad för det lilla har jag hört.

Det är måndag, februari är snart slut.. Det går fruktansvärt fort alltså! På torsdag ska vi få se ärtan igen, förhoppningsvis får vi även veta om det blir en liten han eller hon!! Så jag är supertaggad på det verkligen. Ska bli jättekul att få se våran lilla kärlek igen. Så jag jobbar faktiskt en kort vecka denna vecka, bestämde mig för att ta semester både torsdag och fredag! Bara för att egentligen! Så torsdagen kommer spenderas med min underbara man och fredagen kommer spenderas med en shoppingtur med systeryster! Nu har man något att se fram emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0