NÄR MAN INTE KAN SLÄPPA DET..

Jag hade en dröm, någon gång förra veckan.. en sån där dröm som jag har så jäkla svårt att släppa, alltså den har verkligen etsat sig fast i mitt huvud och ja, det får mig att må dåligt fortfarande. Det är så sjukt att en dröm kan få en att känna såhär.


Jag drömde i alla fall att Petter lämnade mig, han tyckte helt enkelt att jag blivit för jobbig att leva med. Han var inte kär i mig längre.. dom orden, jag vakande av att jag grät påriktigt och just den dagen så mådde jag så psykiskt dåligt. Det var så verkligt, det kändes så påriktigt och ja.. den drömmen sitter så hårt kvar i mitt huvud! Jag har haft såna drömmar tidigare, men inte på det här sättet! 

Nu vet jag att detta inte är verkligheten och Petter har förklarat om och om igen att jag inte ska oroa mig, men ja.. det är liksom så svårt att bara släppa denna gång! Det var för verkligt helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0