NERVE

 
Har ni inte sett den, SE DEN! Tycker verkligen att den var väldigt händelserik och spännande. Jag kan ju inte säga att jag hade tråkigt under tiden jag såg den.
 
Det är lördag, jag har inte haft en sådär riktigt produktiv dag faktiskt. Vaknade, åt frukost, gick med hunden och sånt där.. Sen somnade jag igen under dagen och sov i typ två timmar. Sånt behövs ibland faktiskt! Sen tog jag tag i städningen, bäddade rent i sängen eftersom någon av våra underbara katter bestämde sig för att spy där inatt! Alltid lika trevligt. Sen knallade jag över till Sandra en stund för lite bestie-time helt enkelt! Så ja, en helt okej mysig lördag ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0