ÄNNU ETT BAKSLAG..

Mina inlägg här känns rätt tröttsamma och tråkiga, samtidigt som jag dels gör detta för min egen skull till framtiden och dels till alla där hemma just för att slippa skriva samma sak till alla som undrar..


Idag hade vi läkarbesök som vanligt, dock gick vi igenom lite hur det kommer att se ut under kommande tid, det blev inte som vi tänkt eller ville.. Idag fick vi nämligen veta att vi visst kommer att gå över tiden om både jag och bebisen mår bra, dom kommer alltså inte att sätta igång oss innan vecka 41! Detta då om inte flödet i navelsträngen blir försämrat, om inte jag blir sämre i min havandeskapsförgiftning eller om bebis skulle sluta växa. Då lägger dom upp en ny plan. 

Detta känns rent ut sagt förjävligt! För hur jag mår psykiskt spelar ingen roll, detta sa läkaren faktiskt rakt ut. Dom kommer inte väga in mitt psykiska mående överhuvudtaget.. Så ja, bebis kan komma imorgon eller om tre veckor! Vi hoppas väl på att han kommer så snart som möjligt, jag vill faktiskt få komma hem nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0