EN ENORM RÄDSLA

Dagens besök avklarat, ingenting nytt! Förutom en nu blodtrycksmedicin för att få ner det då.. Så äckligt trött på sjukhus just nu och hotell! Efter denna resa så vill jag varken se ett sjukhus eller hotell på riktigt länge igen..


Det värsta av allt med hela den här graviditeten är att jag faktiskt inte vet om jag kommer vilja ha fler barn sen.. Det är en äckligt hemsk tanke, speciellt eftersom jag alltid velat ha två barn! Jag vill ha barn som har syskon, men jag vet inte längre.. Är rädd för att behöva gå igenom ett sånt här helvete en gång till, en sån där rädsla som kryper under skinnet varenda dag.. Vi får se, nu får vi ju bara ta en dag i taget och vänta! Förhoppningsvis inte längre än till den åttonde augusti, men som det har låtit så ska vi ju inte behöva gå över tiden i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0