EN PLANLÖS DAG

Fredagkvällen har smugit sig på, vi kikar på någon b-film på tv och ska ära lite vitlöksbröd. Positivt med att vi har kök på hotellrummet!


Blev inga direkta planer idag faktiskt. Vi åkte till Petters föräldrar där vi käkade grillat, spelade Uno och bara umgicks. Bestämde även att vi ska ta en sväng till Ullared imorgon efter besöket på sjukhuset. Ska bli skönt att komma iväg lite igen. Imorgon tänkte jag skämma bort mig själv lite och leta lite kläder eftersom jag inte fick med mig nästan några kläder alls hit! Förhoppningsvis får vi ju fortsätta med vårat varannan dag upplägg på sjukhuset så vi har lite fritid att göra annat på.


Detta är nog den sista gravidbilden jag kommer att bjuda er på, dagen innan vi åkte ner hit! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0