...

Ska börja med att skriva att jag tog bort mitt föregående inlägg! Uppenbarligen är det helt fel av mig att må dåligt över den situationen vi befinner oss i!


Så till dig som inte vågade kommentera med namn, vilket är fruktansvärt fegt med tanke på det du faktiskt skrev i din kommentar!
Du känner uppenbarligen inte mig, för då skulle du veta att jag inte klagat någonting under min graviditet till någon, att jag så många gånger sagt att det finns dom som har det så mycket värre än mig. Jag kanske klagar mycket i min blogg, men det är mitt sätt att få utlopp för mina känslor. Ingen behöver läsa min blogg och behöver alltså inte störa sig på vad jag känner eller hur jag mår. Att du då väljer att dra upp att de personer som inte kan få barn stör sig på mig, jag ber så mycket om ursäkt! För jag kan inte ens sätta mig in i hur man skulle må om man inte kan få barn. Men du kan inte heller förstå hur jag mår eller sätta dig in i min situation!
Men det värsta av allt är nog hur du väljer att skriva att jag beskyller vårt ofödda barn för det som skett, för helt ärligt! Det gör bara dig sjuk i huvudet. Det är inte mitt fel, inte min mans fel och definitivt inte vår ofödda sons fel att vi är i denna situation! 
Dock vill jag inte sitta och försvara mig mot någon som är så fruktansvärt feg att du inte ens vågar stå för dina åsikter! Din jävla kram i slutet av din kommentar kan du ta och köra upp någonstans!

Jag kommer att sätta lösenordsskydd på min blogg pga denna person då jag mer än gärna vill ha koll på vilka som faktiskt är in och läser! Dock ville det inte funka just nu, så tyvärr blir det inga fler inlägg fören jag har ordnat detta! Tack så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0