FYFAN FÖR HAVANDESKAPSFÖRGIFTNING

Idag är den dagen som varit absolut värst.. Huvudvärken är det värsta jag varit med om i mitt liv, tårarna har runnit hela dagen och besöket på sjukhuset var mindre kul!

Dock är detta den enda läkaren som faktiskt tagit mitt mående seriöst och började diskutera igångsättning. Så om jag inte börjar må bättre och mitt blodtryck inte sjunker så blir det eventuellt igångsättning.

Min fina, underbara man är hos sina föräldrar för att tvätta. Jag skulle åka med, men det skulle aldrig gått. Istället har jag sovit till och från sedan halv två ungefär.. Är helt död, hoppas allt bara kan släppa snart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hoppas allt är bra med er.. Saknar er här /Johanna kram till er

2017-07-22 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0