MAKEOVER PÅ MIG SJÄLV

Som jag skrev tidigare idag så väntade ett besök hos frisören idag! Fem timmar senare så blev jag färdig, kan säga att jag var rätt slut i både huvudet och kroppen efter det. Men nöjd är jag! De gula nyanserna är borta, vissa slingor är fortfarande åt det varma hållet, men det gör mig ingenting. Vi behöll även min utväxt som liksom blev infärgad i resten av håret för att den ska kunna växa ut mer utan att det ser dumt ut, vilket känns skönt. Tror inte att tiden kommer att finnas på samma sätt att ta sig till frisören när vi har en liten här hemma.


Jag är i alla fall nöjd, fruktansvärt trött och tänker sova nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0