ATT VARA SJUKSKRIVEN

Att få höra hur lyxigt det är att jag är sjukskriven och hur skönt det måste vara att bara få gå hemma är så fruktansvärt tröttsamt.. För mig finns det ingenting lyxigt med att ha ont varenda dag, att inte ha orken till att göra något, det är inte skönt när jag vissa dagar inte ens kan komma upp ur soffan själv.. 


Jag har inte valt att det ska vara såhär, jag har inte valt att ha ont, att bara gå hemma och glassa hela dagarna som vissa verkar tro!
Och för dom som känner mig så vet nog dom flesta vilken pers jag tycker att detta är.. Jag avskyr att bara gå hemma och glo, jag vill helst göra någonting typ hela tiden! Men orken finns ju inte riktigt där, vissa dagar finns den och då passar man på! Men det är inte helt smärtfritt, för oftast när jag haft en dag där jag inte haft så ont och orkat göra saker så kommer smärtan på kvällen sen! Jag skulle faktiskt göra allt för att slippa ha ont och kunna jobba! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0