FÅR MAN VARA BESVIKEN?!

Usch vad jag känner mig besviken just nu.. Idag ringde dom från Göteborg (oerhört glad över det dock) för att gå igenom lite hur allting kommer att ske när det är dags. Känns jättebra att ha fått lite datum när vi ska vara där och så, men i telefon säger hon "hotellet är bokat fram till den 9 augusti, vi vill ju helst att förlossningen får starta av sig själv så blir det senare så kommer hotellet bara bli förlängt". Anledning till att detta gör mig så ledsen är att i Västerås har dom hela tiden sagt att vi kommer bli igångsatta, vilket har känt som en liten trygghet. Nu har vi ingen aning om när bebis bestämmer sig för att komma så vi har heller ingen aning om hur länge vi kommer att bli borta.. Det känns så fruktansvärt tufft alltså.


Det längsta jag har varit utan Texas är en vecka, när jag varit utomlands.. Nu kommer jag inte få pussar, få gosa, få sova med mitt lilla hjärta på i alla fall 4-7 veckor. Alltså jag bryter ihop.. Jag vill inte det här längre!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0