GODMORGON VECKA 32

Idag hoppar vi in i vecka 33, det firades med en sovmorgon! Har faktiskt varit rätt slut de senaste två veckorna.. Har inte alls sovit bra och inte har det blivit bättre av att man fått lov att kliva upp när hantverkarna varit här! Menmen, badrummet är inne på slutspurten och det ska bli så jävla awesome när det är färdigt!!


Idag är det onsdag och min enda plan denna dag är ett besök hos barnmorskan faktiskt. Ingenting som stör mig idag faktiskt eftersom jag hade en rätt fullproppad dag med mamma igår! Blev först en sväng till Erikslund för lite shopping, sen en tur hem till oss för att pyssla lite i trädgården.. Kanske inte mitt smartaste drag att klippa gräsmattan, tro mig jag var helt död igår kväll sen! Så ja, en lugn dag kanske är det som behövs helt enkelt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0