GRAVIDFOTOGRAFERING?

Idag skrev min syster och frågade mig om jag funderat på att fotas nu när jag är gravid.. Jag har väl egentligen inte tänkt sådär jättemycket på saken faktiskt. Dock tyckte hon att vi skulle köra på och göra någonting sånt.


Har kikat runt en hel del under dagen och jag måste ju bara säga att gravida kvinnor kan vara det vackraste som finns!! Dock känner jag väl inte riktigt samma sak över mig själv! Samtidigt skulle det vara riktigt kul att göra någonting sånt för att föreviga denna helvetes tid (skämt åsido). Nej, men det skulle kunna vara rätt kul att ha lite bilder, lite finare bilder alltså! Jag måste nog fundera på detta lite mer och kika runt efter lite inspiration!

Fick denna fina bild skickad till mig av Jenny!! Som sagt, det är ju fruktansvärt vackert..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0