MIN KLIPPA

Efter denna helg finns det inte så många andra ord som kan beskriva dig alltså! Har varit en riktigt tuff helg för mig, psykiskt alltså.. Har gråtit så mycket, utan någon större anledning egentligen. Det är nog det som är jobbigast, att inte veta varför man blir så fruktansvärt ledsen..


Men som tur är har jag världens mest underbara man som bara finns där och lyfter upp mig om och om igen!

Annars har vi haft en bra helg, lite shopping med mamma, fika, storstädning av hemmet! Jag får vara glad faktiskt, speciellt med tanke på att min Mikaela kommer hit imorgon!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0