NÄR MAN HAR FINA VÄNNER!!

Det är fredag, vädret ser hyfsat ut även om det blåser väldigt mycket.. Jag sitter och tittar på film (The choice), som hittills varit riktigt mysig och så väntar jag på hantverkaren.. Dom verkar inte vara så duktiga på klockan alla gånger! Menmen, bara badrummet blir färdigt i tid så!


Igår blev jag utbjuden på middag av världens finaste Cindy, hon ville liksom göra det som ett litet grattis för bebis och för att bebis snart kommer helt enkelt. Blev buffé på Choys garden, en Kinarestaurang! Riktigt gott, största minuset är väl egentligen bara att min mage inte har platsen för särskilt mycket mat längre!! 
Men var en helt underbar stund tillsammans med en helt underbar vän!

Idag är enda planen att åka med Nami till veterinären för vaccin nummer två! Annars vet jag faktiskt inte vad denna dag ska bjuda mig på!

Kloka ord i min lyckokaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0