EN SÅN DÄR MUST HAVE

Alltså först vill jag bara säga att jag har haft en sån där riktig toppen helg! I lördags spenderades dagen i det underbara vädret med systeryster och lite shopping! Sen kikade vi på finalen av mello tillsammans. I söndags åkte jag, Sandra och Joakim till mall of scandinavia och kikade. Jag hittade en hållare för räkningar och det var typ det. 


Stället är gigantiskt och när man har foglossning (antagligen) så är det inte jättekäckt att gå runt en massa. Men det var en riktigt trevlig dag!

Apropå rubriken då.. Kan ni sitta och fundera ibland och sen bara komma på saker som ni bara måste ha?! Det gjorde jag idag. Kom på att jag verkligen måste ha en gungstol, inte en sån där klassisk gammal. Utan något mer modernt och jag har hittat en jag verkligen vill ha!! 

Tanken är att ha den i barnrummet, så man kan sätta sig där och bara mysa! Och jag fastnade så för denna från Ikea. Den är liksom så rätt, nu ska jag bara fjäska för mannen i mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0