Q'S AND A'S

Vi kör på med en liten q's and a's, för sånt kan alltid vara kul!
 
ANTINGEN ELLER:
Kött eller Fisk? Kött, alla dagar i veckan!
Bröstförstoring eller Läppförstoring? Läppförstoring (i alla fall just nu)
Kaffe eller Te? Vanligtvis kaffe, men den jag blev gravid så dricker jag nog hellre te.
Bok eller Film? Åh, det är svårt! Skulle vilja säga båda! Dock är jag urkass på att ta tiden att läsa.
Havet eller Pool? Båda delarna.
Sommar eller Vinter? Förr hade jag sagt vinter, men avskyr numera vintern så ja. SOMMAR!!
Katt eller Hund? Har ju faktiskt båda, men är mer förtjust i hundar.
Chips eller Popcorn? Chips.
Potatis eller Pasta? Beror på vad man äter till.
Guld eller Silver? Silver!
Biljard eller Bowling? Bowling, vilket var sjukt längesen.
Choklad eller Vanilj? På glass så säger jag vanilj, annars choklad.
Julafton eller Midsommarafton? Julafton!
Hemmakväll eller Utekväll? Båda delarna, båda har sin charm. Men är ju egentligen oftare hemma så.
Ringa eller Smsa? Smsa, har svårt för det där med att prata i telefon.
Halsband eller Armband? Armband tror jag.
Linne eller T-shirt? Linne.
Skridskor eller Skidor? Ingenting av dom.
Lägenhet eller Hus? Båda, alltså har sina fördelar med båda två så.
Långt hår eller Kort hår? Beror på vad man passar i. Men jag gillar båda.
Aftonbladet eller Expressen? Aftonbladet
Spindlar eller Ormar? Ormar, alla dagar i veckan!
Konsert eller Spa? Har aldrig varit på spa så får väl säga konsert.
Förfest eller Efterfest? Förfest, det är oftast det som är roligast.
Skräckfilm eller Komedi? Skräckfilm, komedier är inte riktigt min grej.
Vin eller öl? Öl, saknar verkligen smaken av en riktigt kall öl..
Banta eller Träna? Tränar mycket hellre än att banta.
 
OM DIG:
Vad har du för skostorlek? 38-39, beror på skor.
Har du några syskon? Jag har sex syskon, tre bröder och tre systrar.
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Det var med Petter.
Längd? 169 cm.
Hårfärg? Brunt just nu, blond i grund och botten.
Ögonfärg? Blåa.
Använder du kontaktlinser? Nej, men kanske borde?
Använder du glasögon? Nej, jag har glasögon men tycker mest dom är i vägen.
Har du tatueringar? Det har jag, tre än sålänge. Vill dock ha många fler.
Favoritfotbollslag? Sport är ingenting för mig så har faktiskt inget.
Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
Stjärntecken? Vattuman!
Rädd för insekter? Det är jag, tycker sånt är ganska äckligt alltså.
Äckligaste insekten? Det vet jag inte.. Eller jo, FÄSTINGAR!!
Röker du? Inte längre..
Snusar du? Ibland, dock nikton och tobaksfritt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0