SHOPAHOLIC

Det är söndag, jag har hunnit med att torka golven, ätit frukost, tagit en dusch och nu ska jag passa på att bara vara en liten stund faktiskt. Har haft en riktig toppenhelg alltså. Startade gårdagen redan vid halv sju på morgonen, städade, dammsög, startade en maskin tvätt, en maskin disk och sen åt jag och kärleken i mitt liv en riktigt god frukost. Sen väntade vi på en firma som skulle komma och kolla badrummet, som tyvärr inte dök upp. Måttligt irriterad blev jag, speciellt för Petters skull som jobbat natt och satt vaken enda till klockan elva..
 
Menmen, så kan det bli!
Vid elva åkte jag och plockade upp mamma. Stod shopping på agendan. Vi åkte till erikslund och kikade lite. Slutade med att jag fick med mig en tröja, en jeansjacka och fyra par skor. Ja precis, FYRA par. Dock var tre av dom likadana och dom kosta bara 99 kronor styck så blev ju ingen sån där jättesumma. Sen tog vi en lunch och begav oss hemåt.
Vi köpte med oss jordgubbar och glass hem till mamma så blev ju ett perfekt avslut på en perfekt dag.
 
Idag står det slagsta på schemat. Systeryster skrev igår och fråga om vi var sugna och eftersom det ska bli soligt och en sisådär 17-18 grader ute så tackar man ju definitivt inte nej till det!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0