99 DAGAR KVAR, BABYSHOWER?

Gud vad fort tiden går nu, helt plötsligt är vi nere på två siffrigt! 99 dagar kvar till beräknad födsel.
 
Ingen babyshower blir det heller och detta endast för att jag själv har sagt ifrån. Dels för att jag inte förstår hela grejen med varför man ska ha det faktiskt, känns som att vi ska ta efter allt som dom gör i USA. Sen tycker jag absolut inte att det är något fel att man får en babyshower, det är ju en slags uppskattning. Men för min del anser jag att det är onödigt eftersom vi kommer att ha ett dop där alla nära och kära är mer än välkomna att fira våran lilla skrot. Därför har jag sagt ifrån allt som har med detta att göra. Vill man visa uppskattning så räcker det gott och väl med att bara höra av sig, fråga hur vi mår, komma och hälsa på oss och sådär, för det är det som gör mig gladast just nu!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0