BLEV EN UNDERBAR KVÄLL

Åh, kvällen igår kunde inte ha blivit bättre! Jag var hemma strax före fem efter ett jobbpass, fixade lite mat och tog tag i tvätten! Självklart fick hunden sig en liten promenad, känner mig som en hemsk matte som knappt klarar av att gå med honom.. Tur är väl att han är väldigt nöjd med livet i alla fall.


Sen bänkade jag mig i soffan med lite gott och kollade på flera avsnitt av hoarders.. alltså jag finner såna program så intressanta!! Kan liksom inte själv sätta mig in i hur man kan klara av att leva som dom gör.. Men, tur är det väl att hjälp finns att få för sådana människor!
Mitt i allt börjar i alla fall Texas att skälla och jag kunde liksom inte förstå varför, tills jag hörde ytterdörren! Mitt hjärta blev väldigt lyckligt av att världens finaste man kom hem nästan en timme tidigare. Så ja, resten av kvällen spenderades tillsammans med min fina man, våra underbara djur och en väldigt livlig pojk i magen!!

Såna där cravings som bara är för goda..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0