HAN ÄR MITT LIV

3 år, 36 månader, 156 veckor, 1095 dagar! 


Du är mitt allt, min värld, den enda jag vill vara med! Och inte nog med det så har du även gett mig allt man kan önska, ett hem, kärlek, livet!! 
Att det endast gått tre år är helt ofattbart, dels för att det inte alls är särskilt lång tid, men dels för att det redan gått tre år! Och för mig känns det som att det varit vi hela livet, det är liksom bara såhär det ska vara. 

Jag ser fram emot vår framtid tillsammans, alla åren vi ska spendera! Du, jag, vår perfekta lilla familj. Jag älskar dig till stjärnstopp och lite till!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0